måndag 16 mars 2009

Tävling


Här skall det tävlas! I potten ligger två rosmuggar i valfri färg och en väggdekal antingen med ros- eller tulpanmönster.


För att tävla så svarar du med en kommentar här nedan. Skriver du dessutom om tävlingen och länkar hit från din blogg så får du en extra lott i dragningen (använd gärna min bild om du vill!). Nu är frågan om du kan svaret på det här:

Hur många underkategorier finns det under kategorin TILL HEMMET i min butik?

Alla som är med får även en rabattkod av mig på 20% på valfri vara som gäller t.o.m. 15 april. Om en vecka, på måndag kväll, presenteras vinnaren och då skickas även det ut ett mail med rabattkod till alla som deltagit.

Hoppas ni tycker det här är en kul tävling och att ni tipsar många så att många vill delta! :)

TÄVLINGEN PÅGÅR T.O.M KL 20.00 MÅNDAGKVÄLL 23/1!

OBS! Glöm ej ange mailadressen! Annars blir det ju ingen rabattkod. Eller vill du inte skriva ut den här så går det bra att skicka ett litet mail till laurasfavoriter@live.se och ge mig den och skriva att du deltar i tävlingen.

19 kommentarer:

  1. Hejsan Laura!
    Tack för din fina kommentar i vår butik.
    Jätteroligt att du gillar byrån!

    Vilken söt blogg du har och din butik är superfin. Jag länkar gärna till din butik, det är viktigt att sprida ordet. Å då är jag ju gärna med och tävlar oxå :)
    Fem underkategorier finns under Till Hemmet.

    Du får himla himla gärna länka till vår butik oxå om du känner för det. Adressen dit är www.montebellomobler.se

    Kram på dig,
    Malin :)

    SvaraRadera
  2. Nämen hej igen ... ville bara tillägga att jag länkar till själva tävlingen på min blogg, www.montebello-mobler.blogspot.com

    hej hej,
    Malin :)

    SvaraRadera
  3. Tack för din gulliga kommentar hos mig, det värmer såå :-)
    Tack för du tipsade om din tävling och klart jag vill vara med.
    Du har 5 underkategorier i kategorin Till Hemmet.
    Jag länkar så klart med bild hos mig.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset både vad gäller boken å tävlingen. Jag förstår inte varför BVC inte förordar Sömn utan gråt den är ju jätte bra, ps din långa kommentar hade inte försvunnit:-). Det känns peppande att andra varit i liknande situationer och kommit ur dem. Svar på din fråga i tävlingen är 5 underkategorier och jag har även länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/22-mars_6401.html
    // Laura

    Mysig butik du har:-) Min mail är skutten@yahoo.com

    SvaraRadera
  5. Hej,
    Tack för titten hos mig, håller med Indiska dom kan dom, där vill man ha det mesta.
    Mysig blogg du har hit kommer jag gärna tillbaka
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilken fin blogg du har!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  7. Det finns fem underkategorier. Jag är gärna med och har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/march/muggar-vaggdekal-23-mars.html

    SvaraRadera
  8. Vilka fina sidor du har, både här å butiken, första gången jag hittade hit, men jag lovar att återkomma!
    5st underkategorier kan jag få det till.
    Hälsningar Lenis

    SvaraRadera
  9. jag hittar 5 underkategorier :)

    länkat:
    http://luckytime.blogg.se/2009/march/tavling-rosmuggar-vaggdekal.html#comment

    Min mail: Mariekawaii@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Det finns 5 kategorier under hem i din underbara butik. älskar mina tavlor jag beställt från dig

    lindell1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar och jag hittade 5 kategorier.
    En länk har du naturligtvis här;
    http://chiclady.blogg.se/2009/march/-laura-n-har-en-tavling-om-rosenmuggar-och-e.html
    Kram från Liz i Malmberget :)

    SvaraRadera
  13. 5st underkategorier finns det

    Jag är med och tävlar och har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/march/rosmuggar-eller-vaggdekal.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  14. Hej hopp! Det finns 5 underkategorier....jag har länkat på min blogg dessutom =) Bara att hålla tummarna med andra ord...=) Trevlig helg

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Mitt svar är att det finns 5 underkategorier.

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  16. jag är med!
    fem underkategorier =)
    Länkar med bild;
    http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/rosmuggarvaggdekal.html

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar
    och jag hittade 5 kategorier.
    Har länkat i min blogg.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Det var i elfte timmen! Jag har lyckats hitta fem underkategorier...

    Jag lägger in en länk på min blogg.

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  19. Hej! EN NY söt och fin blogg vad kul!!! Åh vilka fina priser du hr är gärna med och tävlar. Väggdekaler i rosmönster har jag letat efter. Du har 5 under kategorier. :-) Länkr från min blogg också! Ha en bra dag. Kram Christa

    SvaraRadera