lördag 17 oktober 2009

Kakfat och heminredningsplaner...

Jag ser alla underbara bloggar som ni har därute och alla fina hem med massa inspiration och så kollar man hemma hos mig. Helt otippat att jag driver en heminredningsbutik. Möjligen att nån skulle gissa på att jag just nu ger rum åt en hemlös kontorist som spritt alla sina papper runt i vår lägenhet. Japp. Men heminredningbutk med massa mys och pys? Näe. Men det är inte lätt skall ni veta. Med en sötast-i-världen-Theo som far runt som en tornado. Förutom de dagar han är på sitt mindre bra humör. Då är det ständiga utbrott, bära-mig-gråt och matvägran. Och då säger det sig självt att då flödar ju inte inspirationen direkt... Men vi tar nya tag och idéerna får gro i mitt huvud istället för i hemmet så länge :)

Under tiden kan jag berätta att jag lagt in kakfatet som jag talade om för ett tag sedan. Helt underbart! :)



Sen så har min svärmor lagt in bilder på hennes och svägerskans saker som de köpt av mig. Ni kan se det på butikens Facebook-konto. Det hittar ni HÄR. Klicka i vänstersidan på "idolbilder". (Dock har hon  lyckats få in bilder på Theo där också.. hihi.)

5 kommentarer:

  1. Hejsan! kul att du tittade in hos mig :) Och självklart får du beställa hjärtan av mig, bara att du hör av dig :)

    Kram!
    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu ska jag kika in i butiken din. Tack för din kommentar hos mig.:-) kram Stina

    SvaraRadera
  3. Javisst är det gott med Julmust..men nu har jag lovat mig själv att vänta tills Advent åtminstone;) Om jag klarar det!! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Roligt att du tittade in hos mig och tack för dina rara ord :) Det här var en helt ny bogg för mig, så spännande jag måste kika lite på din webbutik också! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  5. Det är väl så, Bagarns barn och Skomakarns ungar du vet! Sedan brukar jag säja: Att städa och ha barn är som att kratta löv i höststorm... Men de är allt goa i alla fall!

    SvaraRadera