måndag 14 december 2009

Inget ont som inte för något gott med sig...

Hoppas att ni alla har det bra ute i Decembermörkret. Jag sitter och myser en stund med Theo framför datorn. Det är Drömmarnas Trädgård för hela slanten nu... Makka Pakka, Opis-Daisy och alla dem.

Idag är det 10% på hela sortimentet i webbutiken. Gäller fram till midnatt. Ange kod HELA10 i kassan så dras det automatiskt!



Jag har fått en ordentlig vagel i ögat som bestämt sig för att bosätta sig verkar det som... Det gör riktigt ont och jag får inte ha linser. Det enda bra det hela har fört med sig är att jag äntligen beställt ett par nya glasögon då de gamla var dags att uppdatera. Blev ett par jättefina som jag bestämde mig för nästan direkt jag såg dem!

Nu skall jag packa klart lite paket och åka iväg med. Tvätta lite behöver jag också göra idag...



2 kommentarer:

  1. Här vräker snön ner och julstämningen börjar infinna sig! Kul att klockorna nu är på gång in i butiken!
    Hoppas att allt är bra med dig så här inför julen. Kul med nya glasögon men ack vilket hål de gräver i plånboken.
    Ha det så gott! Märta

    SvaraRadera
  2. Hej
    Blev så glad igår när din väninna kom med muggarna och den lilla rosa lyktan.=D
    Efter en halvkass dag var en liten 'paketleverans' precis vad jag behövde.

    Kram Jenny

    SvaraRadera