fredag 20 mars 2009

Horredsmattor!

Ja tro det eller ej, men nu äntligen är jag klar med måleriet. De blev en helt ny hall, man tror knappt det är sant! Jag skall göra ett litet collage imorgon så att ni får se ;)

Skulle väldigt gärna vilja ha en Horredsmatta (plastmatta) där ute nu. Jag är helt galen i Horredsmattor. Har redan tre stycken här hemma. Ellos och Horredsmattan inledde ett samarbete förra året och det var ju väldigt fint då det kommer rabattkoder lite då och då från Ellos, hihi. Nu har jag spanat in den här. Sitter med en rabattkod på 50% så det hade ju inte varit helt fel... Vad tror ni? Det är självklart den rosa som det gäller, hehe. Zooma in den, då blir färgerna klarare. Eller så funderar jag på den här i blått. Väldigt vacker blå färg!

Natti!

3 kommentarer:

  1. Hade absolut valt den blå mattan men det är jag de :)

    SvaraRadera
  2. Hihi den rosa skulle jag valt :) Fast den med blå nyanser är också fin den :) jag gillar plastmattor också men trasmattor hör till favoriten. Köpte en fin trasmatta hos Ikea förrut som är svart och rosa = fin fin

    SvaraRadera
  3. Leel: Ja den är riktigt läcker :)

    Christin: ja trasmattor är ju mer ombonat, fast platsmattor är så lättskötta. Har också en trasmatta från Ikea. Jättesöta!

    SvaraRadera