söndag 22 mars 2009

Extreme hall makeover!

Nu är den klar! Det krävdes tre strykningar: en med grundfärg och två med lackfärg. En ny erfarenhet då jag bara rollat väggar förut... Men resultatet blev bra :) Tack och lov. Man får lite torp-känsla nu när man tittar på hallen. Det är nu jag skulle ha visat stylade kort... där det hängde bara en jacka - perfekt matchad med det andra osv. Haha. Men sånt är inte livet i verkligheten, utan jag valde att visa hur det brukar se ut ;)

Missade att ta några ordentliga kort på hur det såg ut innan, men här nedan ser ni iaf en del av en vägg med den gräsliga blågrå laserade panelen. Man kan ju bli deppig för mindre.

Skall som sagt byta ut mattan då den börjar bli sliten och det vita går mer och mer mot grått... Och sen skall det upp någon tala också. Jag kommer köra på vitt/svart tema och med en matta som får ha en starkare accentfärg. Sen så skymtar ni den snygga 80-tals lampan va? Den skall målas om, vit. I fönstret har jag satt två ljuslyktor från min butik. Det blev sött med lite romantiskt blommigt mitt i det strama.

Skönt när det äntligen är klart. Har liksom hängt över mig ett tag. Nu kan jag ta mig an nästa projekt. Vad det blir får ni se nu till veckan ;)

Glöm inte att imorgon (måndag) är det sista chansen att vara med i tävlingen! Fram till kl. 20.00 kan ni tävla.

Natti natti!

4 kommentarer:

  1. Det blev ju jättebra! Stor skillnad :)

    SvaraRadera
  2. HEJ! Hahah ja jag såg att den var avslutad men det gör inget. Haha. Tack för din vänliga kommentar om min blogg. NU ska jag kolla in din butik. :-) ha en bra dag. Kram Christa

    SvaraRadera
  3. Linas inredning: Tack :) Ja det är som natt och dag.

    Roses: Hihi inte lätt att ha koll på alla tävlingar! Kram på dej

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken skillnad. Superfint :)

    SvaraRadera