torsdag 26 mars 2009

Stockholm i mitt hjärta


Ja inte är det staden vi pratar om nu. No offence, Stockholmsbor men jag trivs bra där jag är. Nej vi pratar så klart om våra nya fåtöljer! Ikeas Stockholm-fåtöljer som hittat hit. Jag måste säga att det blev en positiv förändring. Det blev ljusare och ett lättare intryck här hemma. Sen att det är lite rörigt under bordet och i hyllorna ja det ignorerar vi, hehe.

Jag har hittat en ny leverantör och har hittat massa fint som skall beställas. Som jag har sagt förut: vad roligt det är att shoppa åt andra! Fast riktigt sant är det inte, för jag kan ju inte låta bli att köpa ett ex här och var av vissa varor själv... Som gerbera-tavlorna. De har funnit en plats i vårt sovrum! (Inte så bra ljus på den här bilden...sorry)


Nu skall jag släppa rakt ner och slappa! Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar