måndag 4 maj 2009

Ny tävling!


Nu skall vi tävla igen!
*
hoppar upp och ner av förtjusning*

Det här är något för alla tavel-fantaster. Eller alla som gillar det marina temat. Eller alla som gillar snirkliga mönster. Eller... ja ni fattar. Tavlorna passar nämligen in lite varstans och en av er får två tavlor, ett ex av varje, att hänga på väggen där hemma, i stugan på landet eller ge bort till någon när och kär.

Svara på frågan nedan med en kommentar här i detta inlägget så är du med i tävlingen:

Om du fick välja fritt ur sortimentet i min butik, vilken vara skulle du välja då?


Precis som förra gången så får du en extra lott i dragningen om du länkar på din blogg. Då får du gärna använda bilden här ovan.

Tävlingen pågår t.o.m. den 15:e maj kl. 24.00. Lycka till! ♥

Ni som inte har någon blogg som det länkas till och inte vill skriva ut sin mailadress: maila laurasfavoriter@live.se och skriv den där istället ;)

33 kommentarer:

  1. Din tävling är nu registerat hos bloggtävlingar.se - Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog välja Klocka station Grand Central :)

    t.wahlsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag skulle vilja ha Väggtavlan memories, att fylla den med kommande sommarens minnen, så man har något att drömma till i höst

    lindell1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Tavla brygga/båt reagerar jag positivt för känslomässigt. Mitt val med andra ord.

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar om dessa fina tavlor!
    Det jag annars skulle välja är tvättmedelshinken, tycker domär urläckra istället för att ha den fula förpackningen framme.
    länk:
    http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/05/05/1644621-fina-tavlor/

    /malinskalberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Om jag skulle få välja fritt mellan hela sortimentet skulle jag ändå välja någon av tavlorna ovan, tycker att båda är hur snygga som helst =) Hoppas attt du får en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. hej hej :)
    jag skulle välja den där tavlan med telefonen,den var verkligen hur sjukt fin som helst! Här har jag skrivit om din tävling:
    http://playmydoll.blogg.se/2009/may/tavling-1.html#comment

    SvaraRadera
  8. Tavlorna med ros och gerbera! (:

    SvaraRadera
  9. De vita kronorna är helt klart mina favoriter! Dösnygga :)

    SvaraRadera
  10. Min favorit är takkrona "Alva".

    SvaraRadera
  11. HEJ!
    Underbara tavlor! Jag är med!! Vi har knappt något alls på väggarna här hemma :(

    Jag hade valt Body Butter Exotisk Passion om jag skulle få välja fritt ur sortimentet.

    Jag har länkat såklart!

    http://missdoe.blogg.se/2009/may/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  12. fina tavlor. klart jag är med. jag skulle välja kökshandduken med bullar på. så rolig!

    länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/tavlor.html

    SvaraRadera
  13. Jag skulle ha valt tavlan brygga/båt :)
    Vilken tur att man kan vinna den för jag älskade den tavlan, var exakt i min stil och jag behöver en tavla i mitt sovrum!

    Jag har bloggat men jag kan inte se inlägget, så jag vet inte om det blev något fel. Min blogg är ny så jag kanske har gjort något fel, kan inte så mmycket om de. :P

    http://hansmunmotminhud.blogg.se/?tmp=06001258

    Mvh Johanna
    mail: tuggummitatuering@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle vilja ha Skylt HEM LJUVA HEM. Den hade passat oss nu när vi hittat vårt drömhem :)


    gellerhorn@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Så fine bilder (tavlor). Jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Du har mye fint i din webshop. Min favoritt er Teboxen.

    Hilsen Fama

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Vad mycket fina saker det fanns i din butik! Jag blev väldigt förtjust i den lilla teboxen.

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar, du hade mycket fint i din butik men då jag blivit helt såld på rosa helt plötsligt så skulle jag nog säga att de rosa ljuslyktorna är supersöta.

    Jag har skrivit om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/may/tavlor-1.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  18. Jag skulle fortfarande välja de vita kronorna, jag tycker de är så fina!! Jag har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/05/15-maj.html

    Tråkigt med oseriösa "köpare":-(

    // Laura

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar!

    Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

    Det finns så mycket jag skulle vilja ha!
    Lyktan i metall/vit) var läcker väggdekoren med tulpan likaså!

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Om jag får välja helt fritt är min favorit "Klocka station Grand Central", som jag är helt kär i. Så snygg!
    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  21. Jag skulle vilja vinna tavlorna:
    brygga/båt.
    Jag tycker att de skulle passa utmärkt när jag snart ska flytta hemifrån. Det är ju väggdekorationen som förgyller rummet och dessa tavlor var väldigt fina och rogivande.

    /Jessica
    html: jessii7@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Tavlorna är helt fantastiska men skulle jag välja något annat så skulle det bli tvålpumpen Violet poppy, den tycker jag mycket om:)
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  23. Jag fastnade direkt för tavlan "Ros", underbara mjuka färger!

    linagranno@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är med :D och jag skulle välja brygga-tavlan. Har du gjort den? Underbart fin! :) Jag hoppas jag vinner, och får lite liv i huset! Jag länkar också :)

    SvaraRadera
  25. Jag vill vara med :)
    Skulle i såfall välja Lykta i metall VIT..

    http://blacklion.blogg.se/2009/may/tavlingar-tavlingar-1.html
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är med&tävlar :)
    Jag skulle då välja tavlan med bryggan på, så himla mysig :)

    SvaraRadera
  27. Jag skulle valt Stor Bricka Himmelsblå!

    mvh,

    CecilieB
    blaaceci@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. jag skulle välja takkronan "Alva" :D

    SvaraRadera
  29. Jag skull välja det vackra syskrinet. Jag har nyligen återupptäckt handarbetets tjusning och med detta skrin skulle jag inte behöva gömma undan mina nålar, knappar och trådar.
    Hälsn Theres Olsson
    theresohlsson111@yahoo.se

    SvaraRadera
  30. Jag är med och tävlar :)

    Jag skulle välja Tavla brygga/båt..
    Tycker den va såå fin!


    Länken från min blogg: http://tjingelingbecka.blogg.se/2009/may/jag-ar-med-och-tavlar-12.html#comment

    tjingelingbecka.blogg.se

    // Rebecka

    SvaraRadera
  31. oj vad fina tavlor,klart man vill vara med och tävla!
    hade jag fått välja ngt anant hade det nog varit vit lykta
    lejonkungens@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Jag vill gärna var med och tävla :)
    Min favoritprodukt hos dig så var "Lykta Birdcage för blockljus". Den skulle vara jättefin att ha t.ex. på terassen, i vardagsrummet, endera på matsalsbordet eller på golvet i en grupp med andra lyktor etc. Jättefin helt enkelt! :)

    Har också länkat med tävlingsbilden i min blogg. Länken finns i högra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    /F

    SvaraRadera
  33. Hejsan hejsan. Skulle gärna vinna allt från din butik...hade suttit riktigt fint :-) Men om jag måste välja, så skulle jag välja väggdekalerna med tulpaner på.

    Skulle bli mycket fina på min toalett. Men tavlorna är också mycket fina :-) De skulle sitta perfekt och pigga upp i mina lilla studentlägenhet på 24 kvadrat. Hoppas hoppas!

    SvaraRadera