onsdag 6 maj 2009

Tack för den

Ja att det är svårt att vara egen företagare, det är ju ingen nyhet. Men när man också får veta att man blivit lurad på en hel del pengar från oärliga kunder som vägrar betala sina fakturor, ja då blir det med ens ännu tuffare. Jag förstår om man kan få problem med ekonomin och då ha svårigheter att klara av att betala de nödvändiga utgifterna. Då kan man få betalningsanmärkningar osv. Men det jag säljer är ju inga livnödvändiga saker, utan prylar som är en liten krydda i livet. Fy skäms för att gå och beställa och sen inte betala och göra rätt för sig!

Jaja jag skall kämpa på och hoppas ta mig ur det här också. Men som sagt, tycker ni om min butik och det som finns i den - tipsa gärna andra och ingen skulle bli gladare än jag om ni vill länka till den från er blogg! Bara att kopiera loggan här ovan och lägga in isf :)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Gud vad arg jag blir när jag läser att folk inte betalar! Sjukt tråkigt!
    Jag har handlat hos dig två gånger och jag är jättenöjd med mina saker!! :)
    Ser fram emot flera nyheter, om det finns möjlighet så får du gärna sälja massa köksgrejer och saker till badrummet :)Sånt som piffar upp lite!

    Tack för en trevlig shop!

    /Anneli, en trogen kund

    SvaraRadera
  2. Usch, vad arg jag blev när jag läste ditt inlägg. Vissa människor borde verkligen skämmas!

    Tack för din kommentaren hos mig. Bestämmer ni er för en Gotlandssemester framöver är ni väldigt välkomna förbi vårt pensionat och cafe!

    SvaraRadera