tisdag 9 juni 2009

Hej och hå jobba på

Idag har jag jobbat hela dan och igår halvdag. Känns bra att komma tillbaka till jobbet samtidigt som man saknar Theo väldans mycket. För er som inte vet så är jag hälsorådgivare och jobbar i en Life-butik. Därav den ganska otippade blandningen av heminredning och naturliga hudvårdsprodukter i min webbutik, haha.

Sen blev jag så glad när jag äntligen hittade en leverantör som jag letat länge efter men inte hittat på nätet. De har massa snyggt så jag börjar dregla och fundera över vad jag skall ta in till hösten, hihi.

Theo har haft sönder minneskortet till kameran så jag väntar hem ett nytt, så tills dess kan jag inte ta några kort varken till bloggen eller till butiken. Suck!

Glöm inte att vara med i tävlingen nedan!

Puss och kram din gamle gam.

1 kommentar:

  1. hej hej!

    åå det ska bli kul å se vad det är för nyheter du kommer med till hösten.

    Trevligt jobb du har.

    Kram Nilla

    SvaraRadera