söndag 7 juni 2009

Tävling för kaffeälskare och alla andra

Tjo och tjim nu är det dags för den här månadens tävling!

Det här är en tävling för alla ni kaffemostrar där ute som vill ha lite ordning på melittafiltren som bara ligger och skräpar i en missklädsam hög i skåpet. Vinsten är nämligen månadens vara från butiken - den underbara kaffefilterhållaren i vit metall med utstansat spetsmönster! Men för er som inte är kaffeälskare och som vill ha chans till att vinna något annat: jag har ett andra och tredje pris också:

2:a pris - den lilla ljuslyktan i rosa från Serholt!

3:e pris - läppbalsamet med vit choklad & vanilj

För att få vara med vill jag att du svara på frågan nedan här i inlägget. Du får dessutom en extra lott i dragningen om du länkar till tävlingen på din blogg. Har du ingen blogg som kan du maila två kompisar och tipsa om tävlingen (skriv med min adress laurasfavoriter@live.se på listan så jag får en kopia av mailet) och få en extra lott på det sättet. Använd gärna bilden ovan när du länkar!

Fråga: Hur många produkter ligger ute i kategorin Vackert&Praktiskt i webbutiken?

Tävlingen pågår t.o.m. den 21:e juni kl. 24.00. Lycka till! ♥

36 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag är gärna med och tävlar. Har räknat till 17 produkter. Och självklart länkar jag . Gillar din fina melittahållare skarpt. Nu håller jag tummarna håårt..
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. hejhej!

    17 produkter fanns det under vackert&praktiskt! (strykhjärn i två färger)

    alla vinsterna var superfina!
    jag har länkat här med bild och text:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/june/21-juni-kaffefilterhallare-ljuslykta-lappba.html

    ha det bra!
    kram clea

    SvaraRadera
  3. Hej .Klart att jag måste vara med o försöka att vinna den fina..Jag länkar till min blogg
    17 Produkter hittade jag....Susanne I fare

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    tack för att du kikade in till mig, sp jag fann denna underbara blogg & butik.....

    jag fann 17 produkter under kategorin....lovely things, man vill ju ha allt...

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  5. Hej!! Vilken mysig blogg du har! =)
    Jag vill oxå vara med i tävlingen. Fick det till 17 saker! =)

    Länkar från mig!
    Kram Verra

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilken trevlig blogg och fin butik du har! Jag hittar 17 varor i den kategorin...

    Jag länkar i min blogg!

    Du är hjärtligt välkommen att titta in i min blogg o butik ifall du vill (för teälskare!)

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  7. Jag får det också till 17 st. Har länkat i tävlingsbloggen;

    http://evamar.blogg.se/2009/june/filterhallare-mm-21-juni.html

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla!
    Jag fick det också till 17 produkter.

    Självklart har jag länkat:
    http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/filterhallare-ljuslykta-lappbalsam-21.html

    SvaraRadera
  9. seventeen products :D
    Vill hemskt gärna vara med och tävla!!
    http://tofva.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. Så mycket fina saker där fanns! Det fanns totalt 17 stycken. Ha en fortsatt härlig fredagskväll.

    SvaraRadera
  11. jag vill vara med. 17 produkter hittar jag!

    och för första gången är jag riktigt riktigt sugen på 3e priset. är ju en riktig choklad älskare!!
    har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/june/kaffefilterhallare-ljuslykta-lappbalsam.html

    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Fick det till 17 saker, och givetvis har jag länkat med bild.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar och jag räknade till 17 produkter. Jag har länkat.
    Ha en skön helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  14. Har också fått det till 17 saker. Vill gärna vara med och tävla. Länkar från min blogg. Ha en skön helg! Märta

    SvaraRadera
  15. Jag vill absolut vara med i denna fina tävlingen! ^^

    Jag hittar 17 produkter och jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/june/tavling-fina-priser-fran-laura.html

    Hoppas på tur! ^^

    SvaraRadera
  16. Är gärna med och tävlar! Jag kikade in och fick det till 17 st. Länkar från min blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  18. Vil selvsagt være med, lekre premier. Lenker til deg på bloggen! Fant også 17 artikler.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar. Rätt svar är 17 varor.

    SvaraRadera
  20. Oj vilka fina vinster, jag är gärna med och tävlar. Hittar 17 varor i den kategorin.

    Länkar förstås hos mig!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  21. Vilka fina vinster du ska lotta ut. Hittar 17 varor i den kategorin.
    Länkar självklart i min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  22. Jag är med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/june/kaffefilterhallare-ljuslykta-mm.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  23. räknade till 17 stycken. Håller tummarna för vinsttur denna gång :D behöver verkligen något att ha mina kaffefilter i.
    lindell1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag hittade 17 vackra & praktiska produkter och håller nu tummarna för en stor dos tur! :)
    /ingridrothoff(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill gärna vara med och tävla!
    17 tjusiga produkter hittade jag!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag vill gärna tävla.
    17 produkter i kategorin hittade jag

    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med och tävla!
    Hittar 17 produkter.
    Har länkat här:
    http://carolina1979.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  28. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar om de fina sakerna. =)
    Jag hittade 17 olika produkter på sidan.

    Länkar med bilden från min blogg!

    Ha en härlig midsommar!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Jag vill jätte gärna var med på din tävling jag länkar hit med en gång!

    Ha en bra midsommar ♥ Felicia

    SvaraRadera
  30. Oj jag glömde svara 17 produkter!♥

    SvaraRadera
  31. Hej !

    Jag vill vara med i tävlingen !

    kalleoolsson(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag glömde ju svara på frågan : 17 stycken :)

    MVH
    kalleoolsson(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej !

    Jag har räknat till 17 stycken.
    Jag har ingen blogg men har mailat och tipsat:)

    SvaraRadera
  34. Hej!

    Vi har våra kaffefilter precis så som du beskrev det "ligger och skräpar i en missklädsam hög i skåpet" :D
    Så jag skulle gärna vinna den fina filter-hållaren!

    Jag hittade 17 produkter under kategorin "Vackert och praktiskt" i webshoppen.

    Jag har länkat till din tävling med en bildlänk som ligger i högra sidospalten på min blogg. Jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Trevlig midsommar!
    Häls. F

    SvaraRadera
  35. Åh vilken bra tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Svaret på frågan är: Det ligger 17 produkter ute i kategorin "Vackert & Praktiskt".

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-kaffefilterhallaren.html#comment

    och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!

    SvaraRadera