tisdag 7 juli 2009

Juli-tävlingen!


Nu är det dags för juli månads tävling och jag är lika exalterad som vanligt! *skuttar runt* :)

Det var trevligt att ha 3 olika priser sist, så jag bestämde mig för att köra likadant den här gången fast med ett 4:e pris också, hihi. Den här gången passar första priset dig som, precis om jag, har alldeles för få kökshanddukar. Och aldrig får jag tummen ur att handla några heller... Eller så är du en samlare av fina handdukar som lyfter upp. Oavsett vad eller vem så är du välkommen att tävla!

1:a pris - Kökshandduken med bullmönster från Serholt!

2:a pris - Hem Ljuva Hem - skylten!

3:e pris - 2 st rosmuggar i valfri färg!

4:e pris - 2 st disktrasor med valfritt motiv från Malin westberg Collection!

Ni vet hur det går till, men vi tar det en gång till:

För att få vara med vill jag att du svara på frågan nedan här i inlägget. Du får dessutom en extra lott i dragningen om du länkar till tävlingen på din blogg. Har du ingen blogg som kan du maila två kompisar och tipsa om tävlingen (skriv med min adress laurasfavoriter@live.se på listan så jag får en kopia av mailet) och få en extra lott på det sättet. Använd gärna bilden ovan när du länkar!

Jag har ju börjat fylla på med varor som kommer till höstsäsongen, och det kommer komma fler, så nu undrar jag:
Fråga: Vilken produkt tycker du bäst om av de varor som kommer in till hösten i webbutiken?

Tävlingen pågår t.o.m. den 26:e juli kl. 24.00. Lycka till! ♥

34 kommentarer:

  1. Godmorgon! Kul med sommartävling. jag är gärna med. Bäst tycker jag om Klockan- Gare du Nord i höstutbudet. Länkar så fort jag kommer hem, är på jobbet tidigt idag. Ha det gott.
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    vilka underbara vinster...handduken skulle ju passa i mitt kök...hihihhi..

    ska kika in i butiken & se på utbudet...

    Kramizz nilla

    SvaraRadera
  3. Ljushus i zink - den är SÅÅ fin. Vill ha på väggen i hallen. Länkar från bloggen.

    SvaraRadera
  4. Love love love - Klocka-gare du nord.

    ha det bra :)

    SvaraRadera
  5. ja jag tillhär verkligen kattegorin som har på tok för lite ´kökshanddukar. och så gillar an och baka så det går åt en hel del! disktrasorna var också super fina. (även det en bristvara här hemma)

    utav hörstnyheterna gillade jag Klocka "Gare du Nord" väldigt mycket. snygg stil och så är4 jag lite på klock jakt. har nämligen inte en ända vägg klocka!

    har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/handduk-skylt-muggar-disktrasor.html

    ha de super!

    SvaraRadera
  6. Både kökshanddukar och disktrasor är en bristvara hemma hos mig, så det är klart jag hoppas på turen igen.

    Av höstnyheterna har jag svårt att välja mellan väggordet "Drömma" och salt- och pepparhusen. Måste jag så är nog ändå "Drömma" favoriten.

    Jag har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/july/4-vinster-26-juli.html

    SvaraRadera
  7. Salt- och pepparhus.

    abackman66 at hotmail.com

    SvaraRadera
  8. "Drömma" väggorden i trä tycker jag är jättefina och är min favorit.

    SvaraRadera
  9. Hej! Vad roligt med en ny tävling! Även jag gillar väggordet DRÖMMA bäst!
    Har också länkat vidare till dig och denna tävling från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/4-vinster.html

    Håller tummarna, ha det bra så länge!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Åh så härliga vinster det vill man ju gärna vinna ,Jag länkar o höstens nyheter gillar jag bäst klockan med rosmönster

    SvaraRadera
  11. Herre min skapare!

    "ljushusen var underbara, älskar dom!
    Jag har länkat också! JUstdet, jag har varit med och vunnit förut, två underbnara tavlor! :D

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar, har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/july/4-olika-vinster-26-juli.html

    info@annakarlsson.se

    Jag gillade både hänglampan och sen salt och pepparkaren som såg ut som hus.

    SvaraRadera
  13. Rolig tävling. Jag vill absolut vara med. ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavling-4-vinster.html

    Mina favoriter bland höstnyheterna är absolut ljuslyktor zinkhus. Dom är så himla fina. ^^

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Mina favoriter till hösten är absolut ljushusen i zink. Så underbara!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  15. Klockan med rosmönster är min favorit. Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg! Ha en skön dag! Märta

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, jättefina vinster du tävlar ut! :) Min favorit blöand höstnyheterna blev genast väggorden: DRÖMMA. Tycker det ordet är så fint och hoppfullt på något sätt.

    Ha en härlig sommar!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Väggordet DRÖMMA tycker jag var den trevligaste höstnyheten!
    Jag är jättegärna med & tävlar om de fina priserna! Jag länkar även från min blogg.
    Kram kram

    SvaraRadera
  18. Hej är jättegärna med och tävlar på din fina blogg.
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  19. Hej Laura! Först och främst vill jag bara tacka för en otroligt bra blogg du driver, gillar den verkligen!

    Och nu till tävlingen. Jag är en sucker för rosor och älskar allt vackert, sött, gammeldags och romantiskt. Därför är jag helt nerkärad i Maison De Florette-klockan med rosor på!!! Sedan älskar jag också tredje priset i din tävling här, kopparna hihi. De rosa är helt underbara.

    Nu håller jag tummar och tår för en vinst! Keep up the good work med bloggen din =)

    Kram
    Kristin - kristinschyllner@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej deltar gärna i utlottningen. tycker att ljuslyktan i zink är fin. kan inte få nog av dem. länkar

    Lotta

    SvaraRadera
  21. Hei! Jeg likte veldig godt klokka med rosemønster! Mye pent å se her på bloggen din. Jeg linker med bilde til din konkurranse.

    SvaraRadera
  22. Hej! Jag är gärna med och tävlar! Jag gillar klockan med rosorna på bäst. Länkar från mib blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  23. Å, jag vill också vara med! Länkar från min blogg!
    Klockan-Gare du Nord är en stor favorit, gillar zinkhusen också! Kram Helena

    SvaraRadera
  24. Hei!

    Så gøy med konkurranse! Og så mange fine premier. Jeg er med!!

    Masse flott i webbutikken, men av nyhetene likte aller best Klocka med rosmönster :)
    Linker til konkurransen fra min blogg også.

    Ta gjerne en titt innom, forje har også en konkurranse akkurat nå.

    Klem Caroline

    SvaraRadera
  25. Hejsan!
    En sån fin tävling vill jag inte missa. Bara fina saker i webbutiken, men väggorden DRÖMMA var min absoluta favorit. Länkar på min blogg.
    -Monica

    SvaraRadera
  26. Åh, jag vill vara med. Älskar fatet med rosor, tyckte det var jätte sött.

    SvaraRadera
  27. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)
    Jag tycker bäst om "Drömma" väggord i trä.

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-en-utav-de-4-vinsterna.html#comment

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  28. Hejhej :) Jag vill gärna vara med. Jag blev extra förtjust i salt & papperhusen. Men även zinkhusen är fina!
    Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/4-vinster.html.

    Ha det gött!
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vara med och tävla!!

    Länkar: http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/july/tavlingar-pa-semestern.html

    Klockan Gare du Nord var helt klart min favorit!!

    SvaraRadera
  30. Deltar gärna i din utlottning, jag gillar allra mest klockan med texten "Gate du Nord".
    Länkar självklart!
    Trevlig helg,
    Sofie

    SvaraRadera
  31. Oj,oj oj! Så mye fint! Jeg er gjerne med i din konkurranse! Klem AK;))

    SvaraRadera
  32. Fina vinster, jag vill gärna vara med i tävlingen! Av höstnyheterna är det ljushuset som man kan hänga upp som är min favorit, i hård konkurrens med rosfaten...
    Länkat:
    http://mumandme.blogg.se/2009/july/fyra-fina-vinster-tom-267.html

    SvaraRadera
  33. Jag tycker bäst om klocka med rosmönster, "Maison de Florette". Rosor är fint. :-)
    Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/07/vinn-fina-saker-hos-laura.html

    SvaraRadera
  34. Faten med rosor på blev jag kär i :-)
    Har tyvärr ingen blogg, så jag nöjer mig med en lott!

    SvaraRadera