tisdag 4 augusti 2009

Länka till Lauras.se och få kompisrabatt!

Visste ni att om ni har en blogg och länkar till Lauras.se så får ni kompisrabatt?

Tycker du om min butik och det jag erbjuder där så vill jag mer än gärna samarbeta med dig :)

Så här funkar det:
  • Du lägger upp en länk till min butik (gärna med en logga som den här nedanför) på din blogg och mailar sedan mig på laurasfavoriter@live.se.
  • Jag kontrollerar och skickar sedan ett mail tillbaka med en personlig rabattkod som ger dig 10% på allt i butiken, alltid!
  • Då och då tittar jag in hos dig eller mailar och ger lite extra erbjudanden och annat smått och gott.

1 kommentar:

  1. Hej! Nu har jag länkat din butik till min blogg. Jag har även en butik på nätet www.aromboden.se och registrerar du dej där och länkar till din blogg så får du oxå 10% rabatt på hela sortimentet. Jag har butiken i min högra spalt högst upp.

    Kramiz Britt

    SvaraRadera