onsdag 12 augusti 2009

Stått still

Ja det har stått still på bloggen en dag eller två. Detta pga jobb och en hemsk migrän som bestämde sig för att hälsa på. Men nu är jag pigg och idag har vi varit en sväng till syrran så att kusinerna fick leka av sig lite. Supertrevligt var det och jag tackar speciellt för den MYCKET goda indiska mat som hon bjöd på :)

Nu har jag lagt ut tre nyheter till som väntas komma in i september. Vill du läsa mer om produkterna så klickar du bara på respektive bild så kommer du till produkten...


Blev kär i dem alla tre :) Så fina! Eller vad tycker ni?

Jag skulle ju ta tag i en ny tävling. Det blir en projekt för morgondagen. Nu skall jag njuta en stund av tystnaden och lugnet innan jag går och lägger mig.

3 kommentarer:

  1. Jobbigt med migrän, men skönt att den gått över! Jättefina nyheter! Det är lite tomt i kassan just nu, men så fort det trillar in lite kosing ska jag köpa den rosa skålen, den var urläcker!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Sååå fint. Måste dela upp mina inköp eller ta ett banklån;)

    SvaraRadera
  3. Usch, migrän är inte roligt att ha, jag har någonting som heter tyst migrän, i början får jag yrsel men ej smärtan, bara det är obehagligt.

    Fina saker du får in i butiken.

    Ha en skön helg.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera