fredag 14 augusti 2009

Augusti-tävlingen har startat!


Nu så startar vi upp augusti månads tävling! Klockan "Maison de Florette" som är mångas favorit blir nog ett passande val som förstapris den här gången. Det var ju flera av er som valde den som favoritvara i förra tävlingen. Så denna gång är det följande priser som gäller:

1:a pris: Klockan "Maison de Florette"
2:a pris: Klockan "Gare du Nord"
3:a - 10:e pris: Rabattkod i butiken
- 20% på valfri vara
t.o.m 30 sept.

Upplägget känner ni till sedan förut, men självklart tar vi det en gång till ;)

För att få vara med vill jag att du svara på frågan nedan här i inlägget. Du får dessutom en extra lott i dragningen om du länkar till tävlingen på din blogg. Har du ingen blogg så kan du maila två kompisar och tipsa om tävlingen (skriv med min adress laurasfavoriter@live.se på listan så jag får en kopia av mailet) och få en extra lott på det sättet. Använd gärna bilden ovan när du länkar!

Nytt den här gången: vill du ha en tredje lott så kan du även bli länkkompis till mig och min butik,
mer info HÄR.

Fråga: Ljushusen som kommer in om några dagar är gjorda i vad då?
Vet du inte svaret så hittar du det i butiken.

Tävlingen pågår t.o.m. den 30:e augusti kl. 24.00. Lycka till! ♥

54 kommentarer:

  1. Åh så spännande med tävling. Jag är förstås gärna med. Husen är i zink och länkar till tävlingen och din butik gör jag. Många lotter blir det då. :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Kul med en ny tävling! Jag är med! Ljushusen som kommer in är i zink. På min blogg länkar jag till din blogg och tävlingen!

    SvaraRadera
  3. Jag är med! Kan man ha tur tre gånger hos dig eller? Ljushusen är i zink. På min blogg länkar jag till din blogg och tävlingen! Kramar! Märta

    SvaraRadera
  4. Ljushusen är i zink. Jag tar två lotter för jag förstår inte riktigt vad man ska göra för att få tre...

    Du har en länk i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/august/klocka-mm-30-augusti.html

    SvaraRadera
  5. Svaret är zink, hoppas på tur med endast en lott den här gången :)

    SvaraRadera
  6. vad kul :) svaret är zink

    SvaraRadera
  7. mary-ann sa:trevligt trevligt svaret är Zink

    SvaraRadera
  8. Svar: dem är gjorda i zink

    Ha en underbar helg

    SvaraRadera
  9. Ljushusen är av zink. Länkar till din blogg och tävlingen på min blogg.
    Verkligen en fin tävling.

    SvaraRadera
  10. Hej Laura. Jag är gärna med och tävlar. Ljushusen är i zink och länkar gör jag såklart. Jättefina klockor.
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Vill gärna vinna :D
    svar: zink

    Om jag vinner kontakta mig via min blogg som är sarinsko.blogg.se

    SvaraRadera
  12. vilken rolig tävling, vill gärna vara med.
    Svaret är zink.

    SvaraRadera
  13. svar: zink.

    Mejl: alex_aaa1212@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Husen är i zink.

    Länkat från min blogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/klockor.html

    SvaraRadera
  15. Ljushusen är gjorda i zink.

    Vill så klart vara med och tävla!

    Sara
    http://katterochpasta.blogg.se

    SvaraRadera
  16. Rätt svar är zink.
    Klart man är med och försöker vinna någon av de fina klockorna!
    = )

    SvaraRadera
  17. Svaret är Zink.
    Har länkat här: http://carolina1979.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  18. Hej! Vill självklart vara med även jag i din fina tävling! Svaret är zink! Jag länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/klocka-mm.html

    Håller tummarna! Ha det bra så länge!
    KRAM!

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vara med i utlottningen! Jag länkar till din blogg och till butiken. Svaret är: zink. Kram kram//Victoria

    SvaraRadera
  20. Ljushusen är gjorda i zink.

    Länkat i min tävlingsblogg
    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/klocka-och-annat

    SvaraRadera
  21. Ljushusen är i zink
    Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  22. Åh så fin klocka! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är: De är gjorda i Zink!

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-klocka-mm.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  23. Hej...
    Jag vill jättegärna vara med och tälva om dom fina klockorna...
    Ljushusen är i zink...
    Jag länkar självklart till dig och din tävling i min blogg...
    Ha en underbar dag...
    Kram Linda

    SvaraRadera
  24. Husene er i zink, jeg blir med, ett lodd;-)

    SvaraRadera
  25. Måste ju vara med och tävla. De där husen är i zink. Länkar till din tävling.
    Ha en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Jag vill oxå vara med å ha en chans att vinna de där super fina klockorna!!! Länkar från min sida.

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/august/klocka-2.html

    Mitt svar är Zink

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  28. Dom är gjorda av Zink =)
    Jättefina med är gärna med och tävlar kram!

    SvaraRadera
  29. De klockorna är bara så fina!
    Vill självklart vara med och tävla.
    Husen är i zink.
    Jag länkar både till dig och butiken.

    Kram Mari

    SvaraRadera
  30. Hei! - huset er av sink. Du har så masse fint i butikken din - jeg tar tre lodd. Håper på å vinne (nå også) jeg!

    Nordisk Landliv

    SvaraRadera
  31. ÅHHH! Vilka fina :O:D Jag vill vinna :D:D:D Kramar

    SvaraRadera
  32. Hej, vill också va me´:)
    Jättefna prser du har...
    försöker länka... bilder har jag ännu nte lyckats få med då jag länkat

    SvaraRadera
  33. Hej!

    Ja jag vill ju gärna vara med och tävla och tippar på att de fina ljushusen är gjorda av zink.

    Hälsningar,
    Regina utan blogg

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med!
    Huset är i zink.
    Tyvärr har jag ingen blogg men jag har tipsat några av mina vänner om tävlingen istället.

    Kram Johanna
    tuggummitatuering@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Har "tyvärr" redan en sån klocka..men får väl va med i nästa tävling... mycket fint i din butik ! :)

    SvaraRadera
  36. Hej! Jag är gärna med och tävlar om tre lotter. Ljushuset är i zink.
    Jag länkar.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  37. Hej Hej ! klart man vill tävla med dom fina priserna du har =) dom är gjorda av zink .. och jag länkar från min blogg ! mvh Lisa

    SvaraRadera
  38. Hei! Så fine premier - vil gjerne være med!!!
    Svaret er Zink.
    Jeg linker med bilde fra bloggen min.
    Klem fra Lunalu

    SvaraRadera
  39. Hej!

    Jag vill vara med och tävla, så jag har länkat från min blogg och svaret på frågan är zink.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  40. Vilka fina klockor!! Jag vill jättegärna vara med och tävla om dem =) Jag har länkat till tävlingen i min blogg också. Och ljushusen är gjorda i zink. Trevlig helg! =)

    SvaraRadera
  41. Jag är en av dom som valde "Maison de Florette" som favorit i förra tävlingen och är förstås gärna med och tävlar om den.
    Ljushusen är i zink.
    Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/08/vinn-vaggklocka.html

    SvaraRadera
  42. Jag vill också vara med i din fina utlottning!
    Länkar i högerspalten till både din tävling och din butik!
    Ljushusen är gjorda i zink..

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med och tävlar om en fin klocka!! Länkar från min blogg.
    Du hade en del söta saker i din butik. Kanske slår jag till... =0)
    Ljushusen är gjorda i zink.
    Kram!

    SvaraRadera
  44. Hejsan!
    Åh, vilken tjusig klocka som jag vill vinna. Då ska min yngsta dotter få den i present. Hon har nyligen fått sitt andra barn efter en jobbig förlossning. Så det skulle vara så roligt att få överraska henne. Hon skulle bli jätteglad. Håller båda tummarna!!! Rätt svar är: Ljushusen är gjorda i zink.

    Kramar/Birgitta
    abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Rätt svar: ljushusen är i zink. Om jag vinner nu så ska min kära fru få den jätteläckra klockan i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig, då hon alltid har önskat sig en sådan fin klocka. Hoppas!!!

    Mvh Rolf
    roffe121@spray.se

    SvaraRadera
  46. Helloj!
    Självklart är jag med i tävlingen och hoppas på min tur nu och att jag får vinna denna fina klocka. Håller tummar och tår!!! Rätta svaret är att ljushusen är gjorda i zink.
    Ha det bra.

    Kram/Madelene
    MaddeVla@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Tjena!
    Svar: husen är gjorda i zink. Har jag tur nu så ska min älskade flickvän få denna fina vinst, bara för att jag älskar henne så himla mycket. Hoppas Hoppas!!!

    Robban
    robschir@spray.se

    SvaraRadera
  48. Tjenixen!
    Svar ljushusen är gjorda i zink. Om jag vinner denna tjusiga klocka, så ska min underbara tjej få den i present. Hon ställer alltid upp 150% på mig och våra två älskade barn. Hon är verkligen värd denna fina vinst. Hoppas!

    Tommy
    saxen2009@live.se

    SvaraRadera
  49. Hej! Jag vill gärna vara med o tävla. Har ingen blogg så jag tar en lott. Underbara saker du har i din butik. ljushusen är av zink. mvh Magdalena
    lillebrorsmamma@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Svaret är zink.

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  51. Husen är i Zink, som jag tycker är så snyggt!
    Jag provar att vara med i tävlingen även om jag bara kan få en lott, men man vet aldrig...
    Du har fått och får in så mycket fin till butiken och kan jag vinna något därifrån så blir jag glad!

    SvaraRadera
  52. Hejsvejs!

    Husen är i zink, och jag länkar dig i min högerspalt :)

    Kram

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  53. Slenger meg med i konkurransen i siste liten :) Huset er i zink. Er skikkelig fint og!!

    Ha en fin mandag!
    klem C

    SvaraRadera
  54. Husen är av zink. Glömde helt bort tävlingen.....

    SvaraRadera