måndag 14 september 2009

Höljes

Här kommer bilderna från vår lilla weekend i norra Värmland. Nog måste man säga att vi har en vidunderligt vacker natur här? Vi uppskattar det nog inte alltid så mycket som vi borde...

Det lilla torpet...
Mycket lingon!
Att mossa kan vara så vacker?
 
Alla i plockartagen. 
 
 
Även Theo!
 
Digerfallet. Ovanligt hög vattennivå. Vi har brukat bada här (!) 
  
Grattis! Ni har lyckats komma ända ner hit :) Då kan jag tala om att jag har en ny spännande tävling på gång. Imorgon kväll lägger jag upp den. Den här gången skall ni verkligen få använda er fantasi. Mer säger jag inte nu....hihi.
Natti natt!

1 kommentar:

  1. Härlig tur i Värmlandsskogarna ni haft! Tycker mig se en liten pudel på bilden också :)Du skulle kunna utöka sortimentet med lite pudelgrejer tex handdukar eller nåt då vet jag många som jag kan skicka länka till ;)Jättefin sida du har!
    Må så gott!
    Många hälsningar Anne-Sofie/Uddevalla

    SvaraRadera