tisdag 15 september 2009

Septembers tävling - gissa och vinn!


Nu kör vi igång septembers tävling! Och med ett lite nytt upplägg för att lägga in lite spänning i det hela... hihi. Den här gången skall ni få klura lite. Bilden nedan är tagen när vi var i Värmland.

Priserna är följande den här gången:

1:a pris : Ljushuset i zink från Serholt!
2:a pris : Det klassiska kakfatet i mindre variant!

För att få vara med vill jag att du svara på frågan nedan här i inlägget. Du får dessutom en extra lott i dragningen om du länkar till tävlingen på din blogg. Har du ingen blogg så kan du maila två kompisar och tipsa om tävlingen (skriv med min adress laurasfavoriter@live.se på listan så jag får en kopia av mailet) och få en extra lott på det sättet. Använd gärna bilden ovan när du länkar!
 

För en tredje lott: bli länkkompis till mig och min butik, mer info HÄR.


Fråga: Kan ni gissa vad det är som finns på bilden? 
Tror du dig veta svaret så skriver du det i en kommentar till det här inlägget.

Tävlingen pågår t.o.m. onsdag den 30:e september kl. 24.00. Lycka till! ♥

19 kommentarer:

  1. Híhi, det är ju en älg:)! Skogsmulle som jag är så möter jag sånna själv i bland:) Tack för en bra sida med urmysiga prylar!
    theresohlsson111@yahoo.se

    Hälsn Theres Olsson

    SvaraRadera
  2. Mäh...mitt inlägg försvann :@ ... Jag svarar älg såklart! Såg 7 inatt på nära håll så jag vet hur dem ser ut ;) Kryllar av dem i sköna värmeland :D Återupplivar min blogg enkom för denna tävling...bra va? ;)

    SvaraRadera
  3. Bloggadressen är imadde.blogg.se ... glömde skriva det... :)

    SvaraRadera
  4. En älg är det ju! Har länkat från bloggen.

    SvaraRadera
  5. Tycker också det ser ut som en älg. Hade det varit här i Småland så kunde man sagt vildsvin också men jag vet inte om ni har det däruppe?! Länkar till din sida.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. tycker det ser som en älg smart bild mary-ann n

    SvaraRadera
  7. Hej! Är jättegärna med och tävlar om de fina priserna. Smart bild, vad jag får ut av den så är det en älg. Länkar tävlingen och tävlar om tre lotter.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  8. hejsan!!!!!!!! ja det är en älg i djupaste skogen.........siwan

    SvaraRadera
  9. Skogens konung tror jag det är. Självklart länkar jag.

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med i tävlingen om de fina priserna! :)
    På bilden tycker jag att jag ser 2 älgar - men vad gör dom!? ;)
    Har tyvärr ingen blogg, så jag mailar också.
    Hälsningar Nina-Christin

    SvaraRadera
  11. Har tyvätt ingen egen blogg att länka från men vill ända vara med i din tävling.Satt just och pratade om dessa jättar till djur, som passar bättre i skogen än över bilhuven!!! Denna älg verkar ialla fall lite blyg och inte så sugen på att visa sig över huvud taget...

    SvaraRadera
  12. Det är en älg som är väl kamuflerad (hur det nu stavas =)..)

    Kommenterat...Länkat.. o nu hoppas på vinst..

    Ha det bäst i höstblåsten....

    SvaraRadera
  13. Ohh, det där ser ju ut som skogens konung, älgen. Vi hade besök av en på tomten i slutet på sommaren så såna känner man väl igen!? :)

    Länkar förstås också!
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Visst ja, länkkompis är jag ju också... så jag tror jag får ihop tre lotter. :)

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Det är en tjädertupp som dansar eller vad det nu heter att de gör...

    Nu håller jag tummarna för mig själv ;-) för ett zinkhus skulle göra sig bra här hemma...

    linda_samuelsson@telia.com

    SvaraRadera
  16. Hej Laura. det är ju en älg ju på bilden. Vilken fin nätbutik du har. Jag älskar också rosa. Jag har länkat till 2 kompisar då jag inte har någon blogg ännu.

    anna.samoila@huddinge.se

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Tror nog att det är en älg jag med. Hittade till din sida för jag sökte efter Serholts ljushus och så ser jag att man kan vinna ett! Hoppas hoppas =)
    /Amanda
    Manda687@spray.se

    SvaraRadera
  18. jag undrar om den stackarn lever det gick hett till i värmlandskogarna, förresten har ni hört historien om vem som är skogens konung. Så här var det. Älgen stod vid en skogstjärn och drack vatten +speglade sig i vattnet och sa till sig själv det finns ingen så vacker som jag skogens konung. Så hördes en röst bakom älgen som sa;"Vad säger du" älgen vände sig om och där stod en stor björn. Ja ja man säger så mycket när man dricker svarade älgen. Rumsren eller hur M-A N

    SvaraRadera
  19. Jag är ute i sista minuten, jag tror det är en björn. Jag är med i tävlingen och länkar på min blogg.
    Kram

    SvaraRadera