onsdag 7 oktober 2009

Dagarna går...

Oj vad dagarna går! Hösten är i full blom och det är vackert, ingen tvekan om saken. Det stora kastanjeträdet utanför har ännu inte skiftat så mycket i färg, men det dignar av kastanjer på det. Barnen älskar det såklart :)



Jag har haft fullt upp med att jobba och packa beställningar. Roligt att fler och fler hittar till butiken. Hoppas att de/ni blir nöjda med era varor också. Jag är helt kär i  Maison de Florette uret som det visade sig att man både kunde ställa och hänga upp! 




Sen så skall jag berätta att jag kör lite kampanj på väggdekalerna med tulpanmönster. 2 för 99:- Ord.pris är 79:-/st

Ikväll skall jag förhoppningsvis på kurs med jobbet. Bara allt går i lås med barnvakter och annat :) Ni får ha det så gott!
´




4 kommentarer:

  1. dina varor har kommit till Kärrstegen

    SvaraRadera
  2. Jag måste få säga att klockan ovanför och klädhängarna i samma stil är helt underbara äger nu båda och jag njuter av dem för att de är så vackra och fyller sina platser så perfekt. Kan bara ge bästa rekommendationer till Lauras fina val av dessa, plus att jag tycker ramarna är väldigt fina och prisvärda. Tackar för dina fina varor som är toppen att också ge bort som presenter om man känner för det blir säker mycket uppskattat. Tack än en gång. Hälsningar Mary-Ann

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kastanjeträd, det är inte ofta man ser dessa.
    Jättefin klocka du har i butiken. Skall kika in och se vad du fått in nu.
    Ha en mysig helg.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera