lördag 10 oktober 2009

Nyheter

Av samma leverantör som jag tog in de fina blocken ifrån som jag skrev om för nån vecka sedan fick jag nu i veckan resten av leveransen. En helt underbar bordsklocka och en roskudde. Sen kom det även ett jättestort kak/bullfat i två våningar som jag skall försöka ta ett bra kort på. Här nedan ser ni de andra två i alla fall.

 Bordsklocka i  fin gammeldags stil. I metall. 369:-


Roskudde. Välarbetad och helt underbar. 398:-

 Jag sitter i efterdyningarna av gårdagens mys i vardagsrummet. Vi hade några goda vänner på besök så vi tittade på Idol och mös med chips, godis och lite vin. Så  jag får väl ta itu med det och sen skall jag åka till jobbet. Ni får ha en fin dag och njuta av ledigheten!



1 kommentar:

  1. Jag skulle nog vilja lägga in en litet ord i debatten, de här snygga fatet som är stort och i luffarslöjd, är nog jättebra att ha frukt och nötter i nu till vintern, det är ju dags för sådant smått och gott nu, när frukt och nötter är så billigt. Bara en liten ledtråd till de som är intresserade av det här underbara fatet.M-A

    SvaraRadera