torsdag 14 januari 2010

Blomregn

Hej allesammans!

Idag har jag haft två väninnor hit på fika. Lite lunchfika med grova smörgåsar, avokado, ägg m.m. och så liten chokladbit efteråt :) Mycket trevligt och så fick Theo leka av sig lite.




Nu har jag också äntligen lyckats ta ett några bra kort på den fina taklampan "Blomregn". Underbar! Jag har ett eget ex. i sovrummet och jag älskar den :) Blir så mysigt ljus när den är tänd. Den är ju i den lite mer "modernromantiska" stilen till skillnad från den mer "gammelromantiska". Här hemma finns det en blandning mellan båda de två stilarna. Hur har ni det hemma hos er?



1 kommentar:

  1. Med rätt saker tycker jag det är fint och blanda stilar. Tex den ruffa factory-looken till vitt shabby. Din lampa är helt klart en fin sak och blanda med. Den ser härlig ut med alla sina blommor.
    Ha en mysig kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera