måndag 11 januari 2010

Tävlingsdags! Vinn vackra krokar!


Nu är det nytt år och man känner hur det kliar i fingrarna efter att få röja upp, städa och välkomna våren. Vad passar bättre som pris än dessa söta krokar?

I potten ligger två priser: 
1:a pris - 1 st hängare med 3 krokar "Maison de Florette"
2:a pris - 2 st små hängare med 1 krok "Maison de Florette"

För att få vara med skall du bara kommentera i det här inlägget och sedan länka på din blogg med bilden ovanför. Har du ingen blogg så kan du maila 1 kompis och tipsa om tävlingen.
 

För en extra lott: bli länkkompis till mig och min butik, mer info HÄR.

Tävlingen pågår t.o.m. söndagen den 31:e januari kl. 24.00. Lycka till! ♥

42 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vill jättegärna vara med och tävla om de fina krokarna!

    Tess / pysselgiraffens.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. hej jag vill gärna vinna de söta krokarna. mary-ann

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Va fina :-) Vill gärna vara med i utlottningen av krokarna

    ~~Kram Bittan~~

    http://bitsblog-bits.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Kul att du tittade in till mig och deltar i min tävling! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Länkar från min sida! Kommer tillbaka hit!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  5. Roligt att du gillade kuddfodralet! :-) Håller tummarna att vinna dina fina krokar!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag vill gärna vara med i tävlingen! Har ju haft tur i en av dina tidigare tävlingar också så... man vet ju aldrig, jag kanske har turen att vinna igen! :)
    I högra sidospalten på min blogg har jag länkat till tävlingen, jag låter länken vara uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  7. Skulle passa väldigt bra med nya krokar då vi ska till och fixa lilltoan. Så jag vill gärna prova lyckan.

    Länkar i blogg.

    Cia

    SvaraRadera
  8. Hej, jag är gärna med i utlottningen av dessa fina priser! Länkar också!
    Ha en fin kväll!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  9. Vill gärna vara med i din fina tävling.
    Länkar såklart från min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tjohoo! Jag vill tävla hos dig, och länkar såklart! Kram, Camilla

    SvaraRadera
  11. Vill gärna vara med i din tävling. Jättefina krokar! Har länkat från bloggen.

    SvaraRadera
  12. Gorgeous give away You made!!
    so I would like to join your give away!

    Regards
    Lavande

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Jag hoppas jag tar vinstlotten, för de är ju jättesöta! Tipsar med en gång!

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Jag håller med dig om att man gärna vill städa ut det gamla och in med lite nytt och fräscht! Det har du ju verkligen här.
    Jag är gärna med i din tävling och länkar i min blogg.Vinsterna är ju bara för söta. Helt i min stil.:-)Jag blir också gärna länkvän, och har lagt ut din logga på min sida. Sänder dig ett mail också.
    Ha nu en riktigt skön helg!
    /kramar fr Karin

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med och tävla!
    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/31-jan-vinn-vackra-krokar.html

    SvaraRadera
  16. De där krokarna skulle passa min stil perfekt. Jag vill vara med och länkar från min blogg! :o)

    SvaraRadera
  17. Jättesöta krokar du lottar ut. Visst vill jag vara med och tävla och länkar i min blogg.
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  18. Jag är jättegärna med och tävlar om de supersöta krokarna! Jag lägger in en bildlänk på min blogg! Ha en fin söndag! / Irene

    SvaraRadera
  19. Hej
    Jag tävlar gärna så jag länkar ifrån min blogg & hoppas på tur. Mvh Titti

    SvaraRadera
  20. Hej
    Vill absolut vara med och tävla om de fina krokarna.=)
    Länkar på min blogg.

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  21. Så fine kroker!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen; jeg har også linket både til tävlingen og Lauras.se i min blogg. :o)

    Ønsker deg en riktig fin januaruke!

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om de vackra hängarna. Jag länkar till tävlingen och även till din butik från min blogg.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Vilka underbara krokar!!!!!
    Jag vill väldigt gärna vara med i din tävling om dem.
    Är redan länkkompis och jag kommer att länka till tävlingen. Vill ju ha största möjliga chans :)

    Kramar Mari

    SvaraRadera
  24. Oh vilka fina krokar - dom vill jag vinna!

    SvaraRadera
  25. hej, här är jag och jag är med o tävlar o jag fyller år idag den 31 januari!!!!
    har inte varit här förut, fick tipset av A rose is a rose...kan man ha sån tur att vinna, tro? Kommer tillbaka i vilket fall som helst!
    hälsn Lenas trädgård

    SvaraRadera
  26. Den här tävlingen vill jag inte missa.
    De är superfina de där krokarna och en i mitt sovrum skulle göra sig ypperligt.
    Länkat har jag inne hos mig.

    Må så gott.Kram/S

    SvaraRadera
  27. Jag är med i tävlingen. De söta krokarna skulle passa i sovrummet så jag hoppas på tur. Jag har länkat.

    SvaraRadera
  28. Är gärna med och tävlar om fina krokar och länkar förstås på min blogg! Ha en skön helg önskar Växthusmadam

    SvaraRadera
  29. Söta krokar. Jag är gärna med och har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2010/january/krokar-31-jan.html

    SvaraRadera
  30. blommor och rosor klart jag vill vara med
    jag mamma mia tävlar och har kanske lite tur--


    miamaria_wannmyr@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej Laura!
    Det hade passat fint med en rosig hängare eller två hemma hos den här rosgalningen!
    Här är min länk:
    http://anna-aroseisaroseisarose.blogspot.com/2010/01/blooming-friday-det-ar-dags-for.html
    Välkommen in och hälsa på i min rosiga blogg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  32. Hej, jag vill vara med och tävla. länkar i min blogg.mvh stickmamman

    SvaraRadera
  33. Vilka fina hängare! Jag är gärna med och tävlar för jag skulle vilja vinna dom!
    Har ingen blogg att länka till, så jag har mailat!
    = )

    SvaraRadera
  34. Jag deltar gärna i din utlottning!!! :)
    Välkommen till mig du också! ;)

    SvaraRadera
  35. JAG ÄR GÄRNA MED!
    Har tipsat på min blogg, du kommer direkt dit om du klickar på mitt namn :D
    Annars: estehlin.blogg.se

    SvaraRadera
  36. jag är absolut med, supersöta krokar!
    jag har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/january/31-januari-krokar.html
    jag lade även till dig bland mina länkar, vet dock inte hur jag lägger till bilden!
    kram, clea

    SvaraRadera
  37. Jag vill vinna detta bara för att jag är så snygg =)

    SvaraRadera
  38. Klart man vill vara med :)

    Har länkat: http://www.Sizzytavlar.blogg.se/2010/january/krokar-31-Jan.html

    Kramar <3

    SvaraRadera
  39. jag är jätte gärna med och tävlar om de fina krokarna!

    här är mitt inlägg: http://xnathalie.blogg.se/anewyou/2010/january/tavling-krokar.html#comment

    SvaraRadera
  40. detta vill man ju inte missa =)
    Har länkat här:
    http://zanyashem.blogspot.com/2010/01/tavling-hos-lauras.html

    SvaraRadera
  41. Mina älsklings krokar! Sent ute men vill gärna vara med och tävla! Länkar till dej från min blogg.

    SvaraRadera
  42. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera