fredag 1 januari 2010

Olsegården i snöskrud

Hej allesammans!

Fy vad dålig jag har varit på att uppdatera här på bloggen. Mycket jobb både med butiken och med mitt andra jobb har gjort att det inte funnits så mycket tid över. Sen strejkade det med kameran också... Men ny blir det nya tag! Jag vill tacka er för det här året som gått. Det har varit så kul och hoppas att det skall fortsätta så! Hoppas ni haft det mysigt med era nära och kära under ledigheterna.

Snön har lagt sig över Olsegården och barnens tjut och skratt hörs från pulkabacken.... Olsegården har klätts i snöskrud och helt plötsligt blev det så mycket ljusare här.

Rean är i full gång i butiken, som ni kanske sett. Massa fynd, så att vi kan göra plats för vårnyheter! Skall på Formex i slutet av månaden - skall bli så spännande! Vill gärna höra om det är något speciellt som ni vill se mer av i butiken?

5 kommentarer:

  1. Kikar in för att önska dig en god fortsättning..Kikade in i din butik oj så mycket fint..Får ta en runda till lite senare ..Kram Susanne i Fare

    SvaraRadera
  2. Du har en sån mysig butik! Kikar in där ofta! =)

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig ett gott 2010!
    Lite nyfiken är jag också, hur gick det med klockan till En vilsen loppa?
    Såg att du hade fått in en del nytt sen jag var inne i butiken, så jag får nog kika runt lite.
    Ha det så gott o kram!
    Märta

    SvaraRadera
  4. Hej, och god fortsättning på 2010. Det måste vara rena drömmen och åka på Formex-mässan, så mycket och se. Förstår att du ser fram emot det. Och det är en vacker vinter vi har, fast lite för kallt.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Ja det är underbart med snö. Kul att du haft så fullt upp med butiken! Det är ju bara positivt.

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera