fredag 8 januari 2010

Sicket strul!

Jag är så trött på strulet runt klockan som aldrig kommer. En mycket vacker klocka, men frågan är hur mycket man skall stå ut med för att få den i sin ägo. Leverantören strular fortfarande, och jag har fortfarande inget datum när den skall komma. Fick ju uppgift innan jul om att den var på väg. Tror ni att den fanns med när jag öppnade kartongerna? NEJ.

Så nu erbjuder jag alla kunder som väntar på den att köpa denna klocka istället



Visst är den vacker? Den kommer från en annan leverantör och dem brukar man kunna lita på, tack och lov. Så i månadsskiftet finns denna i lager! 

För övrigt har här varit ännu en vacker vinterdag. Jag planerar lite förändringar på väggarna här hemma.... Tänkte pigga upp med lite väggord. Ni skall få se kort sen ;)



1 kommentar:

  1. jag tycker faktiskt denna klocka är ljuvligare. Hoppas att den kommer i din butik, hälsningar mary-ann

    SvaraRadera