fredag 19 februari 2010

Påminnelse om våren

Var precis inne och tittade på Polarn o Pyrets hemsida. Vad mycket härliga vårkläder som kommer. Det är liksom en påminnelse om att våren faktiskt är här om nån månad eller två! Titta bara på den här underbara sailor-inspirerade tröjan. Dessutom ingår de in en kollektion där man tillvaratagit överblivna tyger: "Genom att ta tillvara överblivet material från tidigare kollektioner kan vi nu presentera unika plagg med ränder i mängder av färger. Plaggen är tillverkade av överblivna tyger och är en del i vårt arbete med återvunna material" Sånt stödjer jag mer än gärna :)


TACK för alla era gulliga kommentarer. Det känns jättebra nu och jag tror att mitt nya jobb kommer passa som hand i handske. Jag har mycket idéer och projekt som jag vill köra igång med i butiken så det hoppas jag blir positivt även för kunderna som besöker den. Har ni vägarna förbi så får ni gärna titta in på Life på Backaplan. Jag börjar den 14 april :)

Bloggen kommer efterhand att gå över till mer och mer personligt tror jag. Så det blir nog en del inredning blandat med mode, skor och vardagliga betraktelser. Hoppas ni hänger med.

2 kommentarer:

  1. Titta in till mig så får du se vart jag gjort av dina hängare! Tack än en gång, dom är så fina! Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt nya jobb. Måste vara spännnande att göra andra saker och få nya utmaningar.
    Har nu varit inne i din butik och gjort en beställning.
    Ha de gott.
    Kram Britt

    SvaraRadera