måndag 15 februari 2010

This is the start of something good... don't you agree?

Ja, jag citerar en låt med Gavin Degraw. För mitt liv har tagit en ny vändning och därmed blir det också förändrade planer för webbutiken. Nej jag är inte gravid igen, haha. Utan jag har blivit erbjuden jobbet som butikschef på den Life-butik som jag jobbar på och har tackat ja till detta. Tyvärr går det inte att förena både att vara butikschef och att ha en egen firma som ni kanske förstår. Jag är ju inte superwoman ;)

Så det är både med glädje och sorg som jag skriver det här. Jag har verkligen haft kul med webbutiken och alla ni trevliga kunder. MEN mina fina varor kommer ni fortfarande kunna handla, fast på ett annat sätt. Nämligen på Tradera. Där kommer jag ha en butik där ni kan fynda fina saker :) Det är enklare så för då kan jag själv bestämma när auktionerna skall sluta och jag skall packa osv. Det kommer bli som en liten hobby istället! :-D

OBS! Webbutiken kommer finnas öppen fram t.o.m. 22 mars, sedan övergår allt till Traderaauktioner. 

Ja nu förstår ni kanske varför jag varit så fåordig här på bloggen. Allt har hängt i luften och jag har inte riktigt haft inspirationen... men nu känns det bra!

Vad säger ni om allt det här?

7 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet!! Låter kul tycker jag. Lite synd att din butik försvinner, men det är sån't som händer. Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Ett stort Grattis..Det är väl något att glädjas åt..Lycka till..och eftersom jag är mycket på tradera så lär jag ju hitta dig där..Susanne i Fare

    SvaraRadera
  3. Då kanske man kan få rabatt om man handlar hos dig i Life-butiken då ;P

    SvaraRadera
  4. Grattis till det nya jobbet! Låter spännande!
    Stora kramen Anki

    SvaraRadera
  5. Vad roligt!=)
    GRATTIS och lycka till med nya befattningen som butikschef.=)

    Nu får jag passa på att handla i din butik då innan den stängs. Har ju fått en rabattkod och den måste ju nyttjas.;-)

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  6. Grrrrrrrrrrattis!!!

    SvaraRadera
  7. Men vad roligt för dig gumman.:-) Kram

    SvaraRadera