onsdag 10 februari 2010

Söta nyheter!

Nu har "ersättningsklockan" kommit in! Visst är den fin? Jag tycker den är helt ljuvlig :)

Sen har det även kommit in lite andra nyheter, ni hittar dem på första sidan i butiken!

Idag har vi tagit en day off och bara segat runt här hemma. Vi har varit rätt så krassliga det senaste. Vaknat med huvudvärk flera dagar i rad. Och nån sorts magsjuka har vi också haft. Men nu är det på bättringsvägen och vi skall ta nya tag. 

Ni vet i vårt kök å har vi ju flyttat köksön mot väggen (se ovan). Emellan de två hyllorna skulle jag vilja ha ett väggord. Ordet "Kök" skrivet med skrivstil. Visst skulle det vara fint? Skall se till att vinna ett som det här nedan på Tradera hade jag tänkt...


Nu skall jag iväg å handla lite. Sen skall ni få se bilder på mina goa bröd som jag håller på och bakar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar