måndag 12 juli 2010

Jag återvänder


Hej mina vänner.

Jag kom på mig själv med att kika in på olika bloggar och sakna det. Att läsa, skriva och bara vara en liten stund. Så här är jag igen!

Och självklart, jag hade totalt glömt att jag faktiskt hade en liten utlottning här på bloggen. Imorgon skall jag dra en av er som skall få en klocka hemskickad. Men nu är det först sängen som gäller för min del.

Ni undrar förstås vad som hänt med mig och livet? Jodå, jag har kommit på plats med mitt nya jobb och känner att det börjar lugna ned sig runt omkring. Vi har varit på semester i Spanien och livet är rätt skönt! Webbutiken har som jag säkert nämnt förut, flyttat till Tradera. Där kan jag fortfarande hålla på med det jag vill fast lite mer på mina villkor, att jag lägger upp auktioner när det passar. Har även fått in lite söta nyheter. Vill ni kika kan ni titta nedan och vill ni hellre gå in på auktionerna så gör ni det HÄR.


2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till bloggen.

    Härligt att du trivs med nya jobbet, kan vara bra att byta jobb emellanåt. Får kika in och titta vad du har på Tradera i morgon när jag har mera tid.

    Önskar dig en fortsatt härlig sommar.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Så bra att du trivs du gumman min.
    Kram Stina

    SvaraRadera