måndag 20 juli 2009

Ännu mer höstnyheter

Hej alla semesterfirare och alla andra!

Vi har haft en liten minisemester och varit nästan en hel vecka hos svärföräldrarna i Uddevalla. Åkte även en sväng till Tyskland med dem. Tror ni att jag kom ihåg kameran? Näe så klart inte. Jag får verkligen skärpa mig, det skall ju föreställa att jag har en blogg här liksom....

Jaja, jag kan i alla fall berätta att det ligger några fler nyheter ute nu under kommande-kategorin i butiken. Det kommer in lite fina saker från Kayene nämligen! Ni som älskar rosmönster kommer få det begäret mättat kan jag säga i alla fall :) Det stora fatet här till höger är en av nyheterna därifrån. Jag tycker det är helt ljuvligt och man kan ha det både som mattallrik, kakfat eller som dekoration!

Nu skall jag bli bättre på att uppdatera här, jag lovar ;) Kram på er!

GLÖM INTE ATT TÄVLA!

2 kommentarer:

  1. åååååå, så fiiiiint!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten hos mig. Rosfaten är sååå fina.
    Har själv det största fatet samt 8 muggarna. Köpte dem hemma i våran present och blomsteraffär. Kayene har mycke fina saker, skall bli kul att åka till mässan nu i slutet av aug.
    Skall nu fortsätta titta runt hos dig.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera