fredag 29 januari 2010

Ögongodis och snabb middag

Vad roligt att ni är så många söta som vill vara med i tävligen! Verkligen kul :)

Nu är det uppdaterat med ännu fler kommande varor som man kan kika på. Leverans i slutet av februari och i slutet av mars. Dessa små saker finns nu att titta närmare på:

Och förutom dessa finns nu alla olika sorterna av plåtkalendrar ute (det finns 3 olika motiv) och samma gäller för termometrarna i plåt.

Och så väntar jag ivrigt på ett lass som kommer om några dagar. Bl.a. med den vackra klockan som jag bloggade om för ett tag sedan och som får agera stand-in för Maison de Florette-klockan som många längtar efter...

Idag gjorde jag det lätt för mig själv och värmde lite Keldas soppa till oss. Brukar inte ha så mycket till övers för sånt annars, men jag kan verkligen rekommendera svampsoppan "Chunky Mushroom" och tomatsoppan med grillade grönsaker. Namnam med hembakat bröd till!

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    I mitt senaste inlägg har jag visat alla fina saker jag köpt från dig. Kul att klockan från Maison-de-Florette är på ingång.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag gjorde precis en liten beställning från din butik:) Älskar dina saker! Det är inte sista gången jag beställer något därifrån:)
    Jag tänkte fråga om du har lust att skänka något till en tävling i min blogg?

    SoffiZ8210@hotmail.com

    SvaraRadera