torsdag 21 januari 2010

Slutrea och nyheter....

Jag har ju missat att berätta att det är halva priset på alla reavaror i webbutiken! Man kan fortfarande fynda fina saker, men det börjar bli lite utplockat.



Idag har jag beställt lite mer fina vårnyheter. Jag lägger ut dem i webbutiken under kommande varor så snart jag kan. Det har dykt upp lite saker som gör att jag tyvärr inte kan göra något besök på Formex idag som jag hade hoppats. Ledsamt, men så är det. Det är svårt att få ihop allt ibland. Så jag får beställa varor nu så jag inte står helt utan, då det gärna blir så annars när mässorna har varit.

Nu sover Theo en stund så jag tänkte ta mig ut till lagret och röja lite... lagerrensningen är ett måste nu. Det ser kaotiskt ut nu... ;)


2 kommentarer:

  1. Hej Laura!

    Hoppas att allt är bra med Dig!

    Vilken mysig lite webbutik du har! Du, jag har en fråga om"Klocka med rosmönster "Maison de florette" stående ur", "tickar den lite högre. Konstig fråga kanske, men min Farmor vill gärna ha en bordsklocka som tickar ordentligt. =) Kramar Elinor Svensson Sundberg

    SvaraRadera
  2. Hej Elinor! Roligt att du tittar in! Jag skall kolla upp detta och återkomma. Jag kontaktar dig på Facebook ;) Kram!

    SvaraRadera